24 Ocak 2015

Kısa bir giriş

son bir yıldır yazılacak pekçok şey birikti aslında. 

En önemlisi hayatımıza giren minik prensesimiz Eylül İpek. Beklenmedik bir zamanda süpriz yaptı. Şimdi varlığıyla günlerimiz hem çok hızlı hemde daha değerli geçiyor. 
Pek çok anne gibi duygularım düşüncelerim tamamen değişti. Hayatımız sadece onun hayatına göre şekillendi. Uykusu saatleri yemek düzeni. Tabiki hobilerimiz eskisi gibi son sürat gitmiyor. Küçük hanım izin verdikçe birşeyler yapabiliyorum.
Şu sıralar en çok örgülerle haşır neşir olduğum doğrudur. dikiş kadar döküntüsü yok. Daha pratik :) Evi temizlemek eskisine göre daha zor artık. Bebek görmeye çat kapı gelenleride hesaba katarsam bir süre daha dikiş makinesini çıkaramayacağım gibi. 
Yakın bir zamanda kuzuma ördüğüm şeyleri detaylı olarak paylaşacağım inşallah. Ben bazı şeyleri araştırırken çok zorlandım. Herkes paylaşmayı bırakmış artık. Birşeylerin açıklamasını bulmak günlerimi aldı bazen. Umarım ben faydalı olabilirim.

Ayrıca kızımın doğum öncesi ve sonrası için yaptıgım hazırlıklarda burada olacak. Ben şimdi asli görevim anneliğe döneyim izninizle :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder