10 Ağustos 2012

Sıcakta Kaçamak

Havalar çooook sıcak. İnsanın burnunu dışarı uzatası gelmiyor. Dün izin günümde eşim de işlerini bahane ederek kadıköye doğru gittik. Yok dedim yolda beni indir ben bi avmde serin serin gezeyim sen işlerine bak. Optimumda biraz mağazaları gezdim. Artık dikiş dikiyor olmaktandır. Hiç bir şey beğenmedim. Hep bir kusur buldum. Satıcı kızlar artık sinir olmaya başlamıştır bana. Elim kadar şeylere indirim adı altında zaten piyasa fiyatının söylenmesine hep karşıyımdır. Bol bol model baktım. Aklımda birkaç fikir var. Adl de güzel bir bluz var. Sanırım yeni sezon. Bir sonraki planlara kaydettim.

Her avmde ilk durağım mutlaka flormar y ada pastelin stantları oluyor. Oje delisi olduğumu duymayan varmıydı? Tabi bende olmayan renk yok.yine de birkaç parça gözüme kestirdim. Sanırım ben gözden kaçırmışım Flormar Pretty serisi çıkarmış. Tam çanta boyu. Minik minik.
Henüz denemedim ama ilk fırsatta nasıl göründüğünü paylaşacağım.

Aksilikler beni bırakmıyor. Sabah resim çekecektim fotograf makinem çalışmadı. yoksa son yaptığım eteklerden birinin postu varı. inşallah yakında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder