15 Mart 2012

BiR SoRu

     
  Bu blogu açtığımda hobilerimle ilgili paylaşımlar yapmak istiyordum ama önce "madem yeni evlendim bu telaşımdaki tecrübelerimide neden paylaşmıyorum ki?" diye sordum kendime. Bende çevremden aldığım tecrübelerle geçirmedim mi koca bir yılı? Tek başına bir hayat ve düzeni kurmak için geceleri sabah edip düşünmedim mi? Çevrede olan pekçok evlilik sitesinde hep belli bir bütçeye hitap eder yazılar makaleler yokmu? Eeee. Ozaman....
diye bir düşünce silsilesi ile araya evlilik hazırlığımı da sıkıştırmayı amaçladım. Madem düğün sezonu yaklaşıyor. Sizlere soruyorum blogda neler olsun istersiniz?
Aklımda evimin düzeni alışverişim gibi konular var. Ama ne kadar detaya insem size yardımcı olurum ki? Basit bir evlilik listesi mi yapsam yoksa tek tek ince detaylara mı girsem ?
Ne dersiniz? Ne istersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder