6 Şubat 2012

iLK MiM

       Süslü ve Pembe Dünya beni mimlemiş.


       Bu güzel mim için teşekkür ederim. İlk mim çantalarla ilgili. Bütün çantalarımızın resmini çekmemizi ve paylaşmamızı istemiş.
       Çoğu çantam hala kardeşimde bunlar eve sığdırabildiklerim. En kolay düzenleme yolu kapının arkasına asmak oldu.

Asamayacak kadar küçük olanlarıda çekmecede saklıyorum.



 
İkinci mim Hakkımdaki 7 Şey...

Tam bir oje delisiyim.( Yakında pastel ve flormar evimde stand açmış olacak ) Önceden sayıyordum. Artık bıraktım. Yakında yerleştirecek yer bulamayacağım. Şimdiden çözüm bulmam lazım.


Ney sazına aşığım. Lise 2de Ankara'da dersaneye gittiğim zaman  matematik hocalarımız etüd sonraları bize ödül vermek adına ney üflerdi. O yıllarda beri aşkım devam ediyor. Üç yıl önce ders almaya başladım. Ama hayatın karmaşasını ney kaldırmıyor. Ona ayrılan zaman özel olmalı. yeniden kavuşacağımız zamanı bekliyorum.
Annesiyle büyüyen her kız gibi bende ondan bazı huylar edindim. Küçükken hiç hazır giyim giymezdim. Hep annem örer yada dikerdi. Kimsede olmayan kıyafetlerim vardı. Bu yüzden dikiş dikmek en güzel hobimdir. Evimde henüz düzenleyemediğim bir dikiş odam var. Yazı bekliyorum.

Takıntılı biriyim. Öyle aşırı boyutlarda değilim ama evde eşyaları yerleştirirken ölçer biçer milimetrik dursun isterim. Herşey bir geometrik şekilde olmak zorundadır.

Karışık renklerle hiç aram olmadı. Bir kıyafette 3den fazla renk kullanamam. Hep sadelikten yanayım.

Sabırsız biriyim. Koç burcunun bütün özelliklerini taşıyorum.

Elimden gelse bütün evi mor ve tonlarına boyarım. ( bir zamanlar bir ablam mor sadık kadın rengidir.hiç vazgeçme enerjisi güzeldir demişti)




Bende bu mimlerin ikisinide

Çatı katı İlkay

Lacheen

Evimi seviyorum

Modavesaire

Nesli Akçay

Leyya

Ve yanıtlamak isteyen herkese gönderiyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder