12 Ocak 2012

GeLiN MaKYaJı MeSeLeSi

       Düğün telaşında gelin kırk parçaya ayrılıyor. Herşeyi tek tek planlamak hem zevkli hemde çok yorucu. Benim en çok önem verdiğim konu makyaj ve saçtı. Evlenmeye karar verdiğim zamandan beri hem nişanımda hemde çok sevdiğim arkadaşlarımın düğünlerinde beğendiğim modellerde denemeler yaptırdım. Bazı kuaförler saç ve makyaj  provası yapmak için ücret istiyor. Hatta gelin diye belirtince normalde yapılan işlemler 2 bazende 3 katına kadar çıkıyor. Kuaförün ne kadar güzel iş yaptığından önce sizin ne istediğiniz önemli. Ben saç konusunda çok kararsız kaldım fakat makyajım kesindi. Bunlar daha önce yaptırdığım bazı saç ve makyaj örnekleri. Hepsi ayrı ayrı kuaförlerde yapıldı. Ne kadar facialar değilmi. Kendimle barışık biriyim :)
Altyapı sağlam.

       Bunlarda nişanda yapılan saçım ve makyaj. Burada yaşadığım sıkıntı makyajımın tonu bir süre sonra değişti. Sadece sim kaldı. Kötü bir görüntü oldu.

       Düğünde ücret araştırmasını çok yapmanızı tavsiye ederim. 500-600 TL gibi bir rakamı çok abartılı buldum. Ben 150TLye saç ve makyajımı hallettim. Zaten her zaman kendi makyaj malzemelerimi kullanıyorum. Cildim çok hassas kendi ailemden biriyle bile aynı ürünü kullanamıyorum.Hatta aynı kuförde kardeşim görümcelerim ve nikah şahidim olan dostumda saç ve makyajlarını yaptırdı. Onlarda toplamda 150 tl ödediler . Yani bize toplam maliyet bir gelin saçından bile ucuza gelmiş oldu :)



      Burda makyajımda makyaj bazı olarak innova ve  MAX Faktör fondöten kullandım  Takma kirpik istedim ama siyah eyeliner çekmek zorunda kaldıkları için çok fazla takamadık. Siyahı çok sevmiyorum. Bakışlarımı çok sertleştiriyor. Yada alışkın olmadığım için bana öyle geliyor. Far olarak AlixAvien 5'li Palet Far sersinden 5 numaralı paleti kullandım. Allık olarak Flormar 91 ve ruj Flormar Super Shine Lip Glosss 22 numara kullandım. Aslında bakınca hepsi toprak tonlarında ama gayetde içime sindi. Özellikle resimler gayet doğal oldu. Düğün günü mutlu gelin olmanın en önemli yolu saç ve makyajınızın içinize sinmiş olması.
Ps : Gelinlik çekimlerimde hiç photoshop kullanılmadı

2 yorum:

  1. hmmm..
    kekik kokulu bir sayfa:)
    çok güzel bir gelin olmuşsunuz:)
    kutlarım.
    seve seve izleyiciniz oldum bile.

    bende sizi bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) hoşgeldin sayfama.
    benden de sana kocaman sevgilerrrr

    YanıtlaSil