22 Aralık 2011

KıRMıZı eTeĞiM

       Malum yılbaşı geliyor. Yeni yılın rengi hep kırmızıdır. Bende koç burcu ateş grubu bir kadın olarak kırmızıyı sevdiğimi fark ettim. Kırmızı oje vazgeçilmezim. Geçenlerde kadıköye gittiğimde kırmızı polar kumaş bulmuştum. aklıma bundan etek yapma fikri geldi. kalıp burdanın eski sayılarından. aslında 40 beden etek giyiyorum ama kalıp çok büyük geldi bayağı daraltmak zorunda kaldım. (siyah çorabımı bulamadım kahverengi giydim :) )


       Gizli fermuar olan kıyafetlerimde düğme olmayınca genelde hep açılma problemim oluyor. Aklıma agraf kullanma fikri geldi. Polar kumaşları çok seviyorum. atma derdi yok. Sürfile makasımla kesince yeniden overlok yada zikzak yapma ihtiyacı olmuyor. Tam tembel acemi işi :)

        Bu eteği dikerken komşularım evliliğimin hayırlı olsununa geldiler. Onlara hazırlık yapmaktan bitiremedim bir türlü. Bakalım nerde giymek kısmet olacak. Buda evimin ilk canlı çiçek hediyesi. Umarım öldürmeden bakabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder